Introverti v práci: Introvert: Príručka prežitia v práci

V ideálnom svete by ste sa živili tým, že by ste celý deň zostali doma a pracovali v bezpečí svojho obývačky s domácim komfortom. Boli by ste odkázaní sami na seba a mohli by ste si udržiavať batérie nabité na ďalšie činnosti. Ale bohužiaľ, nie všetci z nás si zarábajú na svoje koníčky maľovanie, písanie atď. Ak hovorím z vlastnej skúsenosti, pre introverta môže byť ťažké byť v extrovertnom pracovnom prostredí. Vzhľadom na to vám prinášame návod pre introvertov, ako prežiť prácu v extrovertnom prostredí.

Možno teraz prevrátite očami, ale vypočujte si ma:

Zdravá strava udrží vašu energiu na stabilnej úrovni počas celého dňa a zabezpečí, že nebudete príliš mrzutí alebo podráždení.

Byť zdravý má samozrejme veľa výhod, ale najlepšou je mať energiu na každodenné preťaženie. Cvičenie je ďalším spôsobom, ako si vybudovať a udržať energiu. Ak môžete, snažte sa na cvičenie vyčleniť aspoň 1 – 2 dni. Je to veľký rozdiel na svete.

Zvyknite sa pri stretnutí usmievať a vyhľadávať očný kontakt. Ak si na to zvyknete, automaticky budete robiť svoju prácu správne s oveľa menším úsilím, pretože vaše telo urobí prácu za vás. Navyše budete pôsobiť milo a spoločensky, keď sa v skutočnosti chcete pred každým schovať (a nebudete ľudí odrádzať zamračeným pohľadom).

Nabudúce budete musieť viesť malé rozhovory? Nechajte svoje zvyky, aby to urobili za vás.

Viem, je to taká klasická vec, ktorá sa hovorí: dostatok spánku. Ľahko sa to povie, ak nie ste typ človeka, ktorý má rád pocit, že je v noci sám, kým zvyšok spoločnosti spí. Ale musíme byť dobre oddýchnutí, aby sme zvládli veci, ktoré nás unavujú. A budete potrebovať energiu, aby ste sa pretlačili do posilňovne a vyplavili trochu endorfínov, pamätáte? Dobre, áno, teraz ma určite nenávidíte.

Doporučujeme:  Inventár zvládania

Ale úprimne povedané, spite dostatočne, pretože my introverti potrebujeme trochu energie navyše, aby sme sa príliš rýchlo nevyčerpali zo všetkých extrovertných spoločenských aktivít.

Keď máte príležitosť, nechajte svoju myseľ a telo odpočívať. Ak je to možné, obedujte sami v tichej miestnosti pre zamestnancov alebo vonku, mimo dosahu ľudí. Vychutnajte si prestávku, nadýchnite sa a potom sa presuňte cez popoludnie. Takéto osamelé prestávky pomáhajú dobiť vašu sociálnu batériu a pomáhajú upokojiť vašu myseľ pred opätovným vstupom do extrovertného ruchu, ktorým je vaša práca.

Áno, nájdite si čas pre seba alebo tajné miesto, kde môžete načerpať energiu. Ďaleko od všetkých extrovertov.

5. Ak ste zúfalí, môžete sa aj vytratiť

Ak vám jedna alebo dve prestávky nestačia (a som si istý, že nie), urobte si mikroprestávky a na chvíľu si odskočte. Choďte na toaletu, sadnite si potichu a vypnite všetko tým, že sa zahĺbite do svojej hlavy, alebo si doprajte 15 sekúnd navyše v sklade. Opäť platí, že takéto malé prestávky majú veľký význam.

Len sa nenechajte pristihnúť šéfom alebo manažérom. Ale samozrejme to nepreháňajte, pretože za svoj čas dostávate zaplatené.

Usporiadajte si deň podľa svojej nálady. Ak sa na to cítite, venujte sa úlohám, ktoré vám vyžadujú viac energie. A keď sa cítite unavení alebo preťažení, vyberte si úlohy, pri ktorých musíte chvíľu sedieť a sústrediť sa.

Ďalším veľmi užitočným tipom je naplánovať si deň vopred. Vizualizujte si každodenné činnosti, aby ste boli lepšie pripravení. Zistil som, že pred stretnutiami mi pomáha jednoducho si predstaviť, čo sa bude diať, aby som neprišiel nepripravený. Kto vie? Možno vám to ušetrí veľa energie na neskoršie stretnutia v priebehu dňa.

Doporučujeme:  Pochopenie spánkovej paralýzy s neurológom Balandom Jalalom

7. Buďte pripravení na jeseň

Upozornite ľudí, s ktorými žijete, že ste na ceste domov a každú chvíľu sa zrútite. Hlava sa vám točí, cítite sa zmätený, dehydrovaný. Akoby ste bežali maratón, jediné, na čo sa dokážete sústrediť, je vaša posteľ, jej náruč otvorená pre to upokojujúce objatie. Možno si ani nestihnete vyzuť topánky. Oddýchnite si, pozbierajte sa a potom sa pustite do večere. Ak ste po práci zaneprázdnení deťmi alebo inými prioritami, budete musieť jednoducho bežať o niečo dlhšie, kým sa budete môcť na noc zložiť.

8. Dovoľte si byť „tým tichým

Môžete byť pracovití a dobrí v tom, čo robíte, aj keď ste introvert v práci, ktorá je vhodnejšia pre extroverta (väčšina z nich je dnes taká). Pri rozprávaní uprednostnite kvalitu pred kvantitou a v tichosti tvrdo pracujte. Nechajte svoj úspech hovoriť za vás.

8. Spoznajte svojich kolegov

Keď sa so svojimi spolupracovníkmi lepšie zoznámite, môže sa vám zdať, že je jednoduchšie s nimi komunikovať bez väčšieho úsilia alebo premýšľania. A čím viac vás poznajú, tým viac im bude vyhovovať vaše mlčanie na oplátku. Je v poriadku, že sa nie vždy dáte do reči.

Pretože si ho zaslúžite za všetko to herectvo, ktoré každý deň robíte pre to, aby ste boli tým, čím vaša práca potrebuje. Každé ráno sa vžijete do role rovnako ako každý herec (kde je váš tučný šek?!) a pracujete naozaj tvrdo. Gratulujeme, mali by ste byť na seba veľmi hrdí!

Dajte nám vedieť, čo si myslíte o týchto tipoch! Neváhajte a pridajte svoje vlastné!

Kvíz na záver

Aké je to byť introvertom v práci, ktorá je vhodnejšia pre extroverta?

  • Extrovert
  • Sociálna osoba
Doporučujeme:  Duševné zrútenie

Čo je najlepšia vec, ktorú môžete urobiť pre relaxáciu?

  • Zlomený
  • Tear
  • Slip
  • Crack
  • Shatter
  • Skrutka

Ktorá časť vášho tela robí túto prácu za vás?

  • Vnútorné orgány
  • Svaly
  • Telá
  • Tukové tkanivo
  • Krvný obeh

Ako si zarábate na živobytie, keď zostávate celý deň doma?

  • Týždeň
  • Každú hodinu

Za čo jediné dostávate plat?

  • Deň
  • Každý
  • Keď
  • Celé
  • Prvá stránka
  • Ďalšie
  • Jedna sekunda